Sup Padu Bakso

Anak Didik Abang Burn
Revolusi Bihun Sup & Bakso Penuh Rasa Daging

Dah sedia nak makan?

Raja Sup Bakso penuh daging tanpa tepung muncul di bumi Malaysia!

Bayangkan makan mihun sup paling padu ala sup tulang
digabungkan bakso yang penuh rasa daging, lembut, mengiurkan
& sambal kicap paling win sekali!

Amaran!

Sup ini terlampau padu. Cuba sekali terus ketagih.

Testimonial

Betul ke sup & bakso padu habissss? Meh tengok ape kata orang yang dah makan!

Ya Allah sis sedapnya. harini sy x berapa sihat.. x selera sangat makan.. terbuka selera selera lepas bau wangi bakso sis…

bakso akak sedap. Suami pun suke. Habis licin ni haa. Tak sempat nak amik gambar sebelum.

terjumpa lagi bakso super sedap.. meetballs tu kena citarasa putput.. macam meatball ikea u olls. puput bagi 5 bintang

Lokasi

Sistem auto-detect akan tunjuk gerai mat bulat dengan lokasi anda sekarang.

Sila telefon peniaga untuk maklumat lanjut.

Contact form will be displayed here. To activate it you have to set the "contact form shortcode" parameter in Customizer.

Niaga

Berminat untuk menyertai lebih dari 80 peniaga sup yang berjaya?

Sistem niaga ini 2 dalam 1. Boleh niaga mat bulat (western) & juga melayu (sup padu bakso).

Setiap peniaga mendapat bimbingan “coaching” selama 45 hari, 3 ebook, group support dan sistem berniaga sehingga mendapat income ribuan secara bulanan.

Untuk maklumat lanjut klik bawah.

Saya nak niaga Sup Padu Bakso

stokis satu malaysia

meatball terjual

Peniaga jalanan